Ett koncept och en identitet till en festival för musiker

Kund: Trigger 14
Byrå: Confetti
Roll: AD/CD

Trigger Creative Camp är lite som en festival för musiker. Inför 2014 gjorde vi en ny form som helt är anpassad till att använda Instagram som hub för all kommunikation.  Jag gjorde den grafiska identiteten med ny logotyp, typo och färger och enheter som hoodies, tees, affischer och webb

10155893_223586444506694_2083931886_n1622129_223616551170350_570837288_n  10269592_234104586788213_3951173452925363446_n 10307208_235029883362350_8053887853242417124_n 10308236_233829093482429_7482504080202903756_n 10348530_232556253609713_8726763310895123015_n 10367737_234352943430044_150167878860456483_n 10383664_235630699968935_6358610970644306934_n 10391397_235050530026952_8741245765258697601_n

Idag är sista dagen att anmäla sig till Trigger Creative Camp 2014. www.triggercc.com #trigger14

Ett filmklipp publicerat av Trigger Creative Camp (@triggercreativecamp)

Kund

Länk till projektet

Kolla!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *